Algemene Voorwaarden

Voor het laatst geupdate op 2 Februari 2024

Algemene Voorwaarden Webshop

Let op: ik ben een individu en doe dit vanuit huis, daarom kan het verwerken van bestellingen, verzending en retouren enige tijd duren.

Voor fysieke artikelen geldt een retourbeleid van 30 dagen na bestelling van het artikel. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je je bestelling heeft geplaatst, kan ik je geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

  • Ik kan geen restitutie bieden voor digitale goederen zoals e-boeken.
  • Om voor retournering in aanmerking te komen, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als toen je het ontving.
  • Het moet ook in de originele verpakking zitten.
  • Om je retourzending af te ronden, heb ik een bestelnummer, ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
  • Het retour zenden van artikelen gebeurt op eigen kosten, verzendkosten worden niet vergoed.

Terugbetalingen

Zodra ik je retourzending heb ontvangen en geïnspecteerd, stuur ik je een e-mail om je te laten weten dat ik je geretourneerde artikel heb ontvangen. Ook zal ik je op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Wanneer je terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag van het originele artikel (exclusief verzendkosten) binnen een bepaald aantal dagen automatisch terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

  • Heb je nog geen terugbetaling ontvangen? Controleer dan eerst nogmaals het overzicht van je betaalmethode.
  • Neem vervolgens contact op met het bedrijf waarmee je hebt betaald. Het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt geboekt.
  • Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
  • Heb je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met mij op via het contactformulier.

Uitwisselingen

Ik kan alleen artikelen vervangen als deze bij aankomst defect of beschadigd zijn. Als je problemen opmerkt met de verpakking van je bestelling en als je deze wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur mij dan een bericht via het contactformulier. Dan kan ik het retouradres met je delen.

Afhankelijk van waar je woont en welk artikel moet worden geruild, kan de tijd die het kost voordat je geruilde product je bereikt, variëren.

Verzending van retouren

  • Wil je een product retourneren? Neem dan contact met mij op via het contactformulier. Dan kan ik de retour bevestigen en het retouradres per e-mail sturen met je delen.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.
  • Retour je prijzige artikelen retourneert, dan kun je overwegen gebruik te maken van een traceerbare verzendservice of een verzendverzekering af te sluiten. Ik kan niet garanderen dat ik het geretourneerde artikel zal ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met mij op via het contactformulier voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.

Close
Dorothy Porker © Copyright 2024. All rights reserved.
Close